Saturday, January 8, 2011

“One Step Closer to the Maxis Om Nom Nom Race“



Tut..tut..tut..tuuuuuttttttt.....tel pun bebunyi,member kol plak ajak kuar makan..Aku pun ckplah kt member tue yg aku dh start posa..diaorg pun pelik gak tibe2 aku posa nie,aku pun bgtaulah npe aku nie posa..aku bgtau pada Sabtu, 15 Januari 2011, bertempat di Modesto's, Caps Square,Kuala Lumpur, jam 8 pagi - 7 malam ada event anjuran Nuffnang..sape x knl name tue..ramai bloggers tau pasal Nuffnanglagi2 dgn event ala2 Amazing Race- Style gitu..ada makan-makan..test sane test sini..komen2..pastu klu menang hadiah.Tau jelah bab2 makan pastu yg paling aku suke game amazing mcm nie  memang aku xkan lepaskan peluang nk join....

Hadiahnya plak memang marvelous!!!!!
1st Prize : Trip Ke Hong Kong 3 Hari 2 Malam berharga RM10,000, dan dapat HP HTC Desire Z 
(sorang 1 dpt) ..Menginap Hotel 5 Bintang lg tue...Fuuhh..meriah beb.. 


2nd Prize: 4 x HTC 7 Mozart (sorang 1 jer yer)

Semua 60 peserta dapat goodie bags dari Maxis 
(15 team = 1 team 4 org )
Pakaian : diaorang nie baik2 siap bagi t-shirt ''The Maxis Om Nom Nom Race”...
(Size XXL yer..bkn gemok tp sasa.. ahaks!! )


Secara keseluruhan Maxis banyak memain peranan dalam menjayakan event nie (sponsor besar tue),so korang nk tau dgn lebih lanjut dan mendalam dalam perkhidmatan Maxis sila rujuk link yg tertera dibawah...( jgn lupe bertukarlah kepada MAXIS hehehehe)...



Untuk bg lagi korang jeles,dlm event ala2Amazing Race nie pihak Maxis telah menyediakan 
Iphone 4 (lengkap dgn Aplikasi Finder301) dan broadband wireless utk kemudahan peserta...Hebatkan??...

Apa yg pasti event nie PASTI MENARIK DAN GEMPAK 2011!!!..CAYALAH!!!!So apa tunggu lagi.. nk join marilah ramai2..kete aku pun kosong lagi nie... ALLPARD baru beb..ahaks!!!



Dan kepada NUFFNANG YG SANGAT KU SAYANGI..APA LAGI PILIHLAH SY JADI PESERTA bersama-sama
http://me-cnor.blogspot.com/2011/01/one-step-closer-to-maxis-om-nom-nom.html
YA!!.....team lain sape2 pun tak kisah...dah puas pujuk takde org nak join team ni..huhuhu



2 comments:

me_cnor said...

wahhhhhh..baguih!

Aim_MARSHALL said...

tgklah sape mentornyer....